Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Przedluzanie umowy

  •  

    Przedluzanie umowy (07.08.2013, 10:59)

    Po kontakcie z konsultantka (kontakt online), Pani nie przedstawila nic ciekawego pomimo dosc wysokiego abonamentu 79,90.

    Szczytem odpowiedzi na pytanie cen telefonow byla odpowiedz "ceny sa nienegocjowalne", taka odpowiedz jest nieakceptowalna zwlaszcza dla kogos kto z uslug Orange kozysta juz od wielu lat a nawet bardzo wielu ( moze zbyt wielu ).

    Pozostale odpowiedzi na pytania byly udzielane na zasadzie Ctrl+C i Ctrl+V. Tyle to mozna samemu wyklikac na stronie.

    Oczekuje wypowiedzi w tym temacie od kompetentnej osoby.

  •  

    Odp: Przedluzanie umowy (07.08.2013, 13:17)

    to jest odpowiedź na post:

    Po kontakcie z konsultantka (kontakt online), Pani nie przedstawila nic ciekawego pomimo dosc wysokiego abonamentu 79,90.

    Szczytem odpowiedzi na pytanie cen telefonow byla odpowiedz "ceny sa nienegocjowalne", taka odpowiedz jest nieakceptowalna zwlaszcza dla kogos kto z uslug Orange kozysta juz od wielu lat a nawet bardzo wielu ( moze zbyt wielu ).

    Pozostale odpowiedzi na pytania byly udzielane na zasadzie Ctrl+C i Ctrl+V. Tyle to mozna samemu wyklikac na stronie.

    Oczekuje wypowiedzi w tym temacie od kompetentnej osoby.



    Jeżeli zbierasz punkty Payback, przy przedłużeniu umowy możesz nimi obniżyć cenę telefonu.
    Co do oferty, możesz ją sam sprawdzić, klikając na Przedłuż umowę w zakładce Podsumowanie na Orange On-Line.

  •  

    Odp: Przedluzanie umowy (07.08.2013, 13:38)

    To wiem.

    Ale przez ostatnie lata zawsze mozna bylo negocjowac z konsultantami, co dawalo dobre lub nawet bardzo dobre rezultaty jesli chodzi o cene telefonu.

    Widze ze podejscie firmy mocno sie zmienilo.

    Taka firma jak Orange kupuje telefony "w hurcie" i ceny ma znaczaco nizsze od sklepowych.

    A abonament to po czesci tez forma zakupu telefonu na raty.

  •  

    Odp: Przedluzanie umowy (07.08.2013, 13:41)

    to jest odpowiedź na post:

    To wiem.

    Ale przez ostatnie lata zawsze mozna bylo negocjowac z konsultantami, co dawalo dobre lub nawet bardzo dobre rezultaty jesli chodzi o cene telefonu.

    Widze ze podejscie firmy mocno sie zmienilo.

    Taka firma jak Orange kupuje telefony "w hurcie" i ceny ma znaczaco nizsze od sklepowych.

    A abonament to po czesci tez forma zakupu telefonu na raty.



    Zadzwoń na Infolinię Propozycji Orange dla Stałych Klientów pod nr *400 lub 501 400 400, może uda Ci się wynegocjować tańszy telefon lub jakiś rabat na dodatkową usługę.

  •  

    Odp: Przedluzanie umowy (08.08.2013, 10:06)

    Wg mnie to operatorowi powinno zależeć aby zatrzymać ludzi w swojej firmie.

    Konkurencja na rynku jest :)

    Jeszcze kilka lat wstecz telefon wydzwaniał po kilka razy dzienni z nowymi ofertami i lepszymi cenami (przed końcem umowy).

  •  

    Odp: Przedluzanie umowy (14.08.2013, 12:58)

    Hmm, wg. mnie masz powody do zdenerwowania, wycena opcji menedżerskich i podejście do klientów biznesowych to ważna rzecz, a nie wszyscy operatorzy o to dbają. 

aktualnie na forum znajduje się 765 gości i 4 zalogowanych użytkowników