Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się

z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Aktywacja karty sim na abonament

  •  

    Aktywacja karty sim na abonament (26.03.2013, 18:04)

    Witam ,od 6 dni mam telefon z ktorego nie moge dzwonic ,według polecen otrzymanych od orange w instruktazu aktywacji powinienem wejsc na orange.pl/aktywacja ,podac kod aktywacyjny (wpisuje kod ) przenosi mnie dalej i prosi o szesciocyfrowy kod dostarczony w przesyłce (wpisuje jedyny szesciocyfrowy kod ktory sie znajduje  w papierach bo nie okreslono gdzie on sie znajduje  i nic ,doslownie nic sie nie dzieje nigdzie mnie nie przenosi) a według instruktazu po wpisaniu kodu aktywacyjnego powinienem podac 19 cyfrowy numer karty.Dodzwonic do  oczywiscie sie nie da, na stonie z ''chatem'' rowniez pisze to samo co w tym instruktazu .w statusie zamowienia widnieje status 'w trakcie przetwarzania'' z tad pytanie czy mam czekac az mi tam gdzies w kosmsie dobre ufuludki aktywuja ta karte czy gdzies popełniam bład,?

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (26.03.2013, 19:50)

    Karta nadal nieaktywna jest? Sprawdź może :)
    Wyjmij ja z telefonu i włóż ponownie

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (17.04.2013, 08:25)

    Mam podobny problem, przeniosłem nr do Orange, dostałem maila z kodem aktywacyjnym, wchodzę na stronę www.orange.pl/aktywacja i tam podaję kod podany w mailu oraz numer, który przenoszę i dostaję komunikat:
    "Niepoprawny kod aktywacyjny podaj poprawny kod, który otrzymałeś podczas składania zamówienia, oraz w emailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia". Natomiast po kliknięciu w link "Przypomnij mi kod aktywacyjny" i podaniu przenoszonego numeru oraz adresu email, na który przyszedł poprzedni kod otrzymuję komunikat "Brak zamówienia o podanym numerze, aby sprawdzić poprawność numeru zamówienia wejdź na stronę z historią swoich zamówień. ". Jak mam aktywować moją kartę z przeniesionym numerem?

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (20.05.2013, 23:37)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam ,od 6 dni mam telefon z ktorego nie moge dzwonic ,według polecen otrzymanych od orange w instruktazu aktywacji powinienem wejsc na orange.pl/aktywacja ,podac kod aktywacyjny (wpisuje kod ) przenosi mnie dalej i prosi o szesciocyfrowy kod dostarczony w przesyłce (wpisuje jedyny szesciocyfrowy kod ktory sie znajduje  w papierach bo nie okreslono gdzie on sie znajduje  i nic ,doslownie nic sie nie dzieje nigdzie mnie nie przenosi) a według instruktazu po wpisaniu kodu aktywacyjnego powinienem podac 19 cyfrowy numer karty.Dodzwonic do  oczywiscie sie nie da, na stonie z ''chatem'' rowniez pisze to samo co w tym instruktazu .w statusie zamowienia widnieje status 'w trakcie przetwarzania'' z tad pytanie czy mam czekac az mi tam gdzies w kosmsie dobre ufuludki aktywuja ta karte czy gdzies popełniam bład,?



    Witam mam dokladnie ten sam problem, prosze aktywowac moja nowa karte sim (karta mini z uwagi na iPhone'a) pod numerem 697369062. Dzwonilem na infolinie 4 razy, Na poczatku sie dodzwonilem, pani kazala mi wyslac sms o tresci TAK na nr 80001 potem jeszcze raz dostalem wiadomosc zeby wyslac sms TAK na nr 80008 i dalej nic sie nie dzieje. Juz mi cale pieniadze na karcie zżarło bo nikt nie odbieral w orange, to juz 3ci dzien jak probuje aktywowac ta nieszczesna karte. Bardzo prosze o pomoc.

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (24.05.2013, 14:36)

    to jest odpowiedź na post:

    Mam podobny problem, przeniosłem nr do Orange, dostałem maila z kodem aktywacyjnym, wchodzę na stronę www.orange.pl/aktywacja i tam podaję kod podany w mailu oraz numer, który przenoszę i dostaję komunikat:
    "Niepoprawny kod aktywacyjny podaj poprawny kod, który otrzymałeś podczas składania zamówienia, oraz w emailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia". Natomiast po kliknięciu w link "Przypomnij mi kod aktywacyjny" i podaniu przenoszonego numeru oraz adresu email, na który przyszedł poprzedni kod otrzymuję komunikat "Brak zamówienia o podanym numerze, aby sprawdzić poprawność numeru zamówienia wejdź na stronę z historią swoich zamówień. ". Jak mam aktywować moją kartę z przeniesionym numerem?



    mam dokladnie to samo   prosze o pomoc

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (14.06.2013, 13:19)

    to jest odpowiedź na post:

    Mam podobny problem, przeniosłem nr do Orange, dostałem maila z kodem aktywacyjnym, wchodzę na stronę www.orange.pl/aktywacja i tam podaję kod podany w mailu oraz numer, który przenoszę i dostaję komunikat:
    "Niepoprawny kod aktywacyjny podaj poprawny kod, który otrzymałeś podczas składania zamówienia, oraz w emailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia". Natomiast po kliknięciu w link "Przypomnij mi kod aktywacyjny" i podaniu przenoszonego numeru oraz adresu email, na który przyszedł poprzedni kod otrzymuję komunikat "Brak zamówienia o podanym numerze, aby sprawdzić poprawność numeru zamówienia wejdź na stronę z historią swoich zamówień. ". Jak mam aktywować moją kartę z przeniesionym numerem?



    ten sam problem.  W salonie Pani mówi że trzeba czekać 7 dni...roboczych, ale to żeby wyłączyć mi starą karte nie było problemu.

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (30.06.2013, 16:16)

    Mam to samo ale czekam na aktywację od 23.05

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (23.09.2013, 20:53)

    dostałem sms na starą kartę  z pytaniem czy włożyłem już nową kartę sim do telefonu. jeśli tak to odpisać tak. odpisuję, a sms niedosrtarczony. przez internet nic nie mogę aktywować bo błędy jak wyżej. na maila oczywiście nic nie przyszło, i musiałem po internecie szukać co i jak. oczywiście obsługa klienta jest płanta przez tel. czy orange sobie KPI ZE SWOICH KLIENTÓW? przedłużyłem umowę pierwszy i ostatni raz. jak się skończy, to pożegnam się z tą firmą, brak już cierpliwości... 

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (18.10.2013, 14:45)

    Należy wysłać SMS o treści TAK na 80001


    Właśnie się dowiedziałem w BOK, tak samo jak Wy miałem problem z nową kartą...

  •  

    Odp: Aktywacja karty sim na abonament (18.10.2013, 16:01)

    A POWIEDZCIE WŁĄCZYLI WAM WKONCU TE TELEFONY JK TO WYGLĄDAŁO DALEJ PO JAKIM CZASIE COS ZROBILI?

aktualnie na forum znajduje się 53 gości i 2 zalogowanych użytkowników