UWAGA!zwiń

Prace planowe na portalu Orange.

W związku z pracami prowadzonymi na portalu Orange, przez weekend mogą występować problemy z logowaniem do Orange On-line oraz do aplikacji mobilnej Mój Orange.
Pełna funkcjonalność tych systemów zostanie przywrócona w poniedziałek, około 16:00.
Za utrudnienia przepraszamy.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

PAKIET INTERNETU

  •  

    PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 14:43)

    Może mi ktoś napisać krok po kroku jak uruchomić ten pakiet? oglądałem wiele filmików i bez skutku ...

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 14:55)

    to jest odpowiedź na post:

    Może mi ktoś napisać krok po kroku jak uruchomić ten pakiet? oglądałem wiele filmików i bez skutku ...



    O jaki pakiet Ci chodzi?

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 15:14)

    kupiłem pakiet internetu 100mb i nie potrafię go uruchomić.

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 15:18)

    to jest odpowiedź na post:

    kupiłem pakiet internetu 100mb i nie potrafię go uruchomić.



    Nie możesz korzystać z Internetu???

    Sprawdź ustawienia konfiguracyjne... znajdziesz je tutaj.

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 15:26)

    no nietety nie mogę.

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 15:42)

    to jest odpowiedź na post:

    no nietety nie mogę.



    Sprawdź, czy masz aktywną usługe pakietowe przesyłanie danych w zakładce usługi na Orange On-Line lub przez kontakt z BOK.

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 15:48)

    a mógłbyś napisać prościej?

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 15:54)

    to jest odpowiedź na post:

    a mógłbyś napisać prościej?



    Kliknij w lewym górnym rogu na Orange On-Line potem poniżej po lewej stronie wejdź w usługi, wybierz wszystkie i sprawdź czy wyświetli Ci się pakietowe przesyłanie danych (nie w każdej ofercie się wyświetla). Jeżeli Ci się wyświetli, sprawdź czy jest ona aktywna. Jeżeli się nie wyświetli, zadzwoń pod *100 i zapytaj o stan tej usługi na Twoim numerze.

  •  

    Odp: PAKIET INTERNETU (16.02.2013, 16:11)

    Ten cały pakiet mam tylko jak to włączyć w ustawieniach żeby działał.

aktualnie na forum znajduje się 1235 gości i 28 zalogowanych użytkowników