Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy

  •  

    Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (04.01.2013, 10:36)

    Witam,


    W dniu 2.01.2013 zakończyła mi się umowa abonamentowa (delfin II), w grudniu byłem w salonie, w celu przejścia z abonamentu na kartę po zakończeniu tej umowy. Dziś jest 4 styczeń, a ja dalej mam abonament i co więcej nie mogę w żaden sposób tego zmienić. Kiedy będe miał w końcu plan na kartę, albo co jeszcze muszę zrobić, aby taki plan w tej chwili mieć ?

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (04.01.2013, 12:10)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam,


    W dniu 2.01.2013 zakończyła mi się umowa abonamentowa (delfin II), w grudniu byłem w salonie, w celu przejścia z abonamentu na kartę po zakończeniu tej umowy. Dziś jest 4 styczeń, a ja dalej mam abonament i co więcej nie mogę w żaden sposób tego zmienić. Kiedy będe miał w końcu plan na kartę, albo co jeszcze muszę zrobić, aby taki plan w tej chwili mieć ?



    Umowa zostanie rozwiązana z końcem kolejnego cyklu rozliczeniowego, w którym złożono wypowiedzenie.

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (16.01.2013, 09:21)

    Witam,
    opiszę mój przypadek związany z przejściem z abonamentu na kartę,moja  umowa zakończyła się 29/12/2012-rezygnację z umowy wypowiedziałam w październiku już,żeby nie było że coś zrobiłam za pózno...w grudniu ok. 6 postanowiłam odwiedzić salon Orange w celu złożenia dyspozycji(przeprowadzenia migracji karty)ponieważ w innym salonie otrzymałam informację że jeżeli tego nie zrobię w odpowiednim terminie to mogę utracić możliwość korzystanie z niej.Dyspozycja oczywiście została podpisana,od konsultantki otrzymałam informację że jeżeli mój okres rozliczeniowy kończy się 14/01/2013 r. to z dniem 15/01/2013 roku już będę mogła korzystać z tel. na kartę(oczywiście po opłaceniu faktury! co też zrobiłam 12/01/13 r. w firmowym salonie Orange!!Niestety dzisiaj jest 16/01/13 a ja nie otrzymałam żadnego smsa o którym wcześniej mówiła Pani konsultantka informującego o tym że mogę przejsc na kartę/nadal tkwię w pakiecie Pantera... a żeby tego było mało to pieniądze które wpłaciłam w salonie Orange do wczoraj nie były zaksięgowane!! zastanawiam się co kasierzy robią z naszymi pieniędzmi??Jako rzetelny klient po to od lat opłacam bezpośrednio wszystkie rachunki w salonie żeby uniknąć np. płacenie odsetek przez przetrzymywaniem moich pieniędzy przez pocztę,a tutaj rozczarowanie...Wczoraj przeglądając wszystkie wpłaty od początku podpisania umowy,nigdy tego wcześniej nie robiłam ponieważ nie sadziłam ze moje wpłaty są księgowane z takim opóźnieniem,zdarzyło się chyba raz czy dwa że jak dokonałam wpłaty 12 to 12 była zaksięgowana!!skandal....
    Przecież skoro dokonałam wpłaty 12/01/13  bezpośrednio u operatora to tym samym rozliczyłam się...termin płatności był 14/01/2012 zaznaczam że w Orangu jestem od ok. 12/13 lat mam 2 numery,fakt że dla Orange się to nie liczy ,liczy się tylko  dany okres/tzn.od 2 lat w abonamencie/i NOWI ABONENCI!karty się nie liczą, tak jakby to tyła inna firma "kogucik"i domyślam się że,to iż pieniądze nie znalazły się na koncie do 14 zaważyło na tym iz muszę czekać do zakończenia kolejnego okresu rozliczeniowego!!!! czyli tkwię w Panterze...skandal!!a moje pieniądze sobie gdzieś leżą w kasie salonu Orange...natomiast moja faktura jest nieopłacona!!! tak że radzę Ci! opłać swoja fakturę przynajmniej 10 dni przed zakończeniem okresu rozliczeniowego bo inaczej też Cię przetrzymają na abonamencie!!!pod żadnym pozorem nie zmieniaj sam niczego,bo sie możesz dowiedzieć ze tym sposobem zerwałeś umowę ,a konsekwencja tego czynu jest kara pieniężna!!!Zaznaczam że napisałam do BOK ale Oni mają czas......więc sadzę że odezwą się do mnie jak mój okres rozliczeniowy się skończy!! albo też przedstawią mi tysiące powodów że to z mojej winy!co widać tutaj na forum....zawsze winni są klienci....aha jeszcze gdzieś doczytałam iż jeżeli  do kolejnego okresu rozliczeniowego nie wpłacę w terminie f-ry to moja dyspozycja zostanie cofnięta i stracę mój numer!!!!!!
    Jest 16/01/2013 godz. 11.00 a moje pieniądze wpłacone w salonie Orange dnia 12/01/13 są nadal nie zaksięgowane na moim koncie.

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (21.01.2013, 14:37)

    Witam.
    Mam pytanie. Umowa na abonament kończy mi się w czerwcu. Chciałabym przejść na kartę, żeby nie stracić numeru. Proszę o podpowiedź jakie formalności muszę załatwić. Sprawę komplikuje fakt, że przebywam za granicą. Pozdrawiam.

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (21.01.2013, 15:24)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam.
    Mam pytanie. Umowa na abonament kończy mi się w czerwcu. Chciałabym przejść na kartę, żeby nie stracić numeru. Proszę o podpowiedź jakie formalności muszę załatwić. Sprawę komplikuje fakt, że przebywam za granicą. Pozdrawiam.



    Najlepiej jak w przedostatnim cyklu rozliczeniowym wyślesz wypowiedzenie umowy.

    Pismo możesz przesłać na adres: PTK Centertel Sp. z o.o.
    ul. Jagiellońska 34  96-100 Skierniewice

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (01.02.2013, 14:11)

    Czy jeśli zrezygnuję z przedłużenia umowy na abonament to karta z obecnym numerem wygasa i nie można już korzystać z tego numeru?

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (12.02.2013, 21:45)

    to jest odpowiedź na post:

    Czy jeśli zrezygnuję z przedłużenia umowy na abonament to karta z obecnym numerem wygasa i nie można już korzystać z tego numeru?



    przeczytaj swoją umowę, zapewne można

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (26.03.2013, 08:54)

    ja tez chciałem przejść na kartę z abonamentu a dalej place i to jeszcze większe rachunki

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (27.03.2013, 08:43)

    to jest odpowiedź na post:

    ja tez chciałem przejść na kartę z abonamentu a dalej place i to jeszcze większe rachunki








    Płacisz gdyż korzystasz,, a że nie czytasz przed korzystaniem ile co kosztuje, no to płacisz. 

  •  

    Odp: Przejście z abonamentu na karte po zakończeniu umowy (27.03.2013, 10:41)

    Umowa Delfin29 zakończyła się  w listopadzie. Złożyłam podanie o nie przedłużanie umowy z zachowaniem numeru. W odpowiedzi owszem, zakończono umowę  ale i odebrano  mi numer telefonu(bo nie jest mój od 10 lat)
    Powiedziano  mi, ze mam iśc do salonu wypełnic dyspozycję  migracji numeru na kartę. Ale ja nie mam mozliwosci pójścia do salonu i stania w kolejce.
    Czy  jest on-line dyspozycja, która mogę wypełnić,podpisac i odesłać?
    Mam dosc takiego traktowania po  tylu latach korzystania z ORANGE i systematycznego  opłacania rachunkow.
    Umowa zakończona? To dlaczego mam ją jeszcze rozwiązywac po jej zakończeniu?
    Przed umową tyle lat korzystałam z rozmów na kartę. Skoro umowa została zakończona a ja z numeru nie rezygnuję, jakim prawem,wbrew mojej woli ORANGE zabiera mój przez tyle lat opłacany numer?
    Proszę mi przesłać  formularz tej deklaracji lub podać do niej linka.


    Ewentualnie  proszę mi nie przysyłać  bzdurnych pism,a druk deklaracji do  wypełnienai i odesłania.
    Te wasze pisma kwalifikują się to Urzędu Ochrony Konsumentów.
    I naprawdę  zrobię z nich skany i wyslę w odpowiednie miejsca. Naprawdę  mam dośc pojedynków na słowa, lisy,maile,telefony.
    Nie życzę sobie wiecej listów pozbawionych sensu. Proszę mi przysłać drogą pocztową, jesli nie ma tego  online, druk dyspozycji migracji numeru na kartę.
    Przypominam,że moje pismo zostało przyjęte o raz pierwszy 12 marca i 18 marca numer został  mi zabrany, następnie ponownie aktywowany 21 marca,ale  znowu na warunkach zakończonej oferty Delfin 29


    Takie zachowanie firmy skłania do zakończenia wieloletniej współpracy z nią.


    Czy naprawdę mam skorzystać z oferty innego operatora, który weźmie na siebie przepychanki z ORANGE w celu normalnego korzystania z mojego numeru telefonu,  z którego   korzystam od 10 lat?
    Ja chcę,  by zakończona umowa Delfin 29 była potraktowana jako zakończona i żeby nie była  przedłużana bez mojej woli i wiedzy.
    Proszę o zachowanie numeru w takiej postaci i formie,z jakiej korzystałam przed podpisaniem umowy.



aktualnie na forum znajduje się 1203 gości i 2 zalogowanych użytkowników