Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

WERYFIKACJA RĘCZNA

  •  

    WERYFIKACJA RĘCZNA (20.12.2012, 19:29)

    Witam. Mam pewien problem związany z zamówieniem telefonu w abonamencie w sklepie internetowym. Podczas zgłaszania zamówienia napisane było, że czas realizacja to 2-4 dni. Zamówienie zostało złożone w poniedziałek, do dzisiaj status zamówienia to "weryfikacja ręczna". Jak długo może to potrwać? Na infolinię sklepu nie da się dodzwonić, pani konsultantka w tej ogólnej nic nie mogła zrobić. Istnieje jakaś nadzieja, że ten telefon zostanie dostarczony do świąt? 


    Z góry dziękuję za odpowiedź! 

  •  

    Odp: WERYFIKACJA RĘCZNA (28.12.2012, 12:55)

    heh mam ten sam problem. Zamowilem 20 grudnia a do dzisiaj weryfikacja reczna caly czas. Zamowilem konsole dla dziecka i caly czas mu czaruje ze gwiazdor ma klopoty ze zrealizowaniem zamowienia na prezent. Fakt ze to moja wina ze za pozno zamowilem ale z 2-4 dni roboczych na realizacje zamowienia minelo juz ze cztery a paczka nawet nie wyslana.

  •  

    Odp: WERYFIKACJA RĘCZNA (02.01.2013, 19:21)

    Do:b.poloczek ,Noi, zadziało się co?Pytam,bo to dla mnie świeży temat.

  •  

    Odp: WERYFIKACJA RĘCZNA (15.03.2013, 10:16)

    Weryfikacja ręczna jest przeprowadzana przez naszych konsultantów, a nie jak ma to w przypadku standardowej weryfikacji przez nasze systemy informatyczne. Może ona potrwać do 48h roboczych, a informacja na temat jej wyniku zostanie przesłana mailowo.

  •  

    Odp: WERYFIKACJA RĘCZNA (20.03.2013, 14:01)

    Ja też chciałam podjąć współpracę z tą siecią , ale raczej mi się nie uda na samym początku mam już dość.Zamówiłam telefon 13.03 weryfikacja przebiegła szybko już 14.03 było przekazane do realizacji, szkoda tylko żenikt nie poinformował mnie że mogę odebrać już telefon w salonie ponieważ jak poszłam 18.03 do salonu to Pan powiedział , że zamówienie się przeterminowało tłumaczę więc mądra Pani 15.03 na infolinii 510700700 powiedziała że w poniedziałek powinien być.Więc w poniedziałek przeterminowane zamówienie co zrobić Orange odpowiada złożyć ponownie i czekać zero słowa przepraszam albo zachęcić jakoś, żeby klient się nie rozmyślił -NIC.Zamówienie składam 18.03 od tamtego czasu weryfikacja ręczna-Status bez zmian.Sadzę, że na tym moja współpraca z tą firmą się zakończy, brak jakiegokolwiek zainteresowania itp. wole jednak pozostać w sieci PLAY tam przynajmniej klient coś znaczy.Pozdrawiam

aktualnie na forum znajduje się 691 gości i 22 zalogowanych użytkowników