UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Aktywacja karty microSIM

  •  

    wymiana karty sim na micro sim (28.06.2013, 17:43)

    od 3 tygodni czekam żeby mój salon wymienił mi kartę sim na micro sim. Posiadam telefon na kartę i jest zarejestrowany co mogę z tym zrobić ????????????? bo już nerwy mi puszczają, 

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (29.06.2013, 19:05)

    to jest odpowiedź na post:

    od 3 tygodni czekam żeby mój salon wymienił mi kartę sim na micro sim. Posiadam telefon na kartę i jest zarejestrowany co mogę z tym zrobić ????????????? bo już nerwy mi puszczają, 



    Orange wymienia karty SIM na microSIM w salonie na miejscu od ręki..

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (08.07.2013, 16:26)

    Wyślij Tak na nr 80001 ze starej karty,otrzymasz zwrotnego sms o terminie aktywacji nowej karty,Ataner

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (22.07.2013, 21:47)

    Mam identyczny problem. Odebrałam przesyłkę od kuriera a na stronie orange.pl/aktywacja otrzymuje komunikat, że mój kod aktywacyjny jest błędny - mimo, że zaprzestałam wpisywania i skopiowałam z potwierdzenia zamówienia widniejącego w moim profilu na stronie.... masakra
    Doradca na stronie Orange - nie mówiąc już, że strona nie jest intuicyjna, każe dzwonić na numery wskazane w poniższych postach.
    Na szczęście w jednym z postów jest info o wysłaniu SMSa pod numer 80001 o treści TAK i działa na szczęście dostałam informację, że nowa karta zostanie aktywowana .. w dniu jutrzejszym, niestety nie dzisiaj. Jest to opcja tylko dla Klientów przedłużających umowę/wymieniających kartę SIM.
    Tylko czemu takiej informacji dowiaduję się z FORUM a nie z maila z potwierdzeniem zamówienia od Orange bądź ze strony, która pozostawia wiele do życzenia.

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (29.07.2013, 18:51)

    Nigdzie nie ma informacji w jaki sposób aktywować kartę nano sim, dopiero po przeszukaniu forum można się dowiedzieć od ludzi jak to zrobić. Sms: TAK na 80001. Mam nadzieje, że jutro mi to aktywują.

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (20.08.2013, 13:08)

    Witam dziś o 8 rano aktywowałem kartę micro i do tej pory karta milczy niestety stary tel już nie daje rady i nie działa więc jestem odcięty od świata bo nowa karta nie chce się aktywować dodam tylko ze wysłałem sms ze starej karty na nr 80001 o treści tak i napisali, że w ciągu 2h będzie aktywna a tu po 5,5 h cisza .:) pozdro do moderatorów napisałem już maila z e skrzynki *@dr.comi mam nadzieję, że uda im się coś zdziałać pozdrawiam.



    Edit:


    Dzięki wielkie panowie i panie wielki pokłon. Jednak widać, że komuś naprawdę zależy a reszta ma nas w głębokim poszanowaniu (mówiąc najzwyklej wręcz najdelikatniej :))

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (30.08.2013, 21:36)

    witam! od godziny 16 czekam na aktywowanie karty micro sim,w esie dali termin w ciagu 2 godzin a minelo 6 i dalej nic...probowalam sie do dzwonic na infolinie ale po 25 minutach sluchania muzyki mam poprostu dosc.Czy naprawde nikt tu nie szanuje klienta???????????

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (12.09.2013, 17:18)

    Ja czekam od 15, te 2 godziny już minęły i nic a najgorsze że sprzedałem poprzedni tel i jestem odcięty od świata. Proszę o pomoc.

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (12.09.2013, 17:35)

    to jest odpowiedź na post:

    Ja czekam od 15, te 2 godziny już minęły i nic a najgorsze że sprzedałem poprzedni tel i jestem odcięty od świata. Proszę o pomoc.




    Atakuj BOK. Masz videocall lub czat na stronie, powodzenia !

  •  

    Odp: Aktywacja karty microSIM (19.09.2013, 12:33)

    to jest odpowiedź na post:

    Mam identyczny problem. Odebrałam przesyłkę od kuriera a na stronie orange.pl/aktywacja otrzymuje komunikat, że mój kod aktywacyjny jest błędny - mimo, że zaprzestałam wpisywania i skopiowałam z potwierdzenia zamówienia widniejącego w moim profilu na stronie.... masakra
    Doradca na stronie Orange - nie mówiąc już, że strona nie jest intuicyjna, każe dzwonić na numery wskazane w poniższych postach.
    Na szczęście w jednym z postów jest info o wysłaniu SMSa pod numer 80001 o treści TAK i działa na szczęście dostałam informację, że nowa karta zostanie aktywowana .. w dniu jutrzejszym, niestety nie dzisiaj. Jest to opcja tylko dla Klientów przedłużających umowę/wymieniających kartę SIM.
    Tylko czemu takiej informacji dowiaduję się z FORUM a nie z maila z potwierdzeniem zamówienia od Orange bądź ze strony, która pozostawia wiele do życzenia.




    Mam podobnie.. kod aktywacyjny błędny, przyszedł ma sms z orange, by aktywowac nową kartę, nalezy wysłać w odpowiedzi sms o treści TAK, tyle, że to nie numer 80001, jak podajecie, a 80008.
    Po wysłaniu tej odpowiedzi, natychmiast dezaktywowano mi starą kartę, a nowa nie działa w dalszym ciągu. Nie dostałam nawet odp.zwrotnej, czy zostanie włączona i kiedy... Masakra... Napisałam do "bok", zobaczymy... ;//

    edit: nie wiem, czy to zasługa interwencji do BOK, ale włączyli po prawie 2 godzinach ;)

aktualnie na forum znajduje się 1098 gości i 18 zalogowanych użytkowników