Komunikatzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawiać się przejściowe problemy z jego funkcjonowaniem. Za możliwe utrudnienia przepraszamy.
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Brak sygnału w telefonie stacjorarnym

  •  

    Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (19.09.2012, 09:10)

    Brak sygnału w telefonie stacjonarnym , na modemie livebox nie świeci się dioda odpowiadająca za telefon.

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (19.09.2012, 09:23)

    a wcześniej działał Ci ten telefon internetowy ? Odłącz może liveboxa na chwilę od prądu ( z 10 sek ) i podłącz ponownie i spr czy działa. Internet rozumiem działa Ci bez problemów ?

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (20.09.2012, 18:54)

    Witam.Podepnę się pod temat.
    Mam podobny problem z tym że u mnie swieci się zielona dioda,ale nie mam żadnego sygnału w słuchawce.Od jakis dwóch tygodni przeszłem na usługę Funpack i musiałem przepiąć telefon do liveboxa(wczesnie również zamilkł tel.).
    Co mam robić?

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (28.09.2012, 08:22)

    Zgłaszać, pisać do moderacji tego forum. ( bardzo pomocni ).

    U mnie włączyli wczoraj telefon VOIP i był sygnał w słuchawce, ale telefon nie dzwonił. Uruchomiłem ponownie Liveboxa i teraz wszystko działa ok.
    Jak na razie polecam, a na dodatek załatwiłem wszystko przez e-mail ;).

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (28.09.2012, 08:27)

    Warto oprócz resetowania Livebox, zresetować go i skonfigurowac ponownie. Jeśli z aktualizacją był problem, to już po tym zabiegu powinno działać prawidłowo.

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (29.09.2012, 10:06)

    tez sie podepne do tematu
    Mam prawie taki sam problem.. chyba taki sam .. ale opisze każdy szczegół żeby dwa razy sie nie pytac...
    tak przedłużyłem umowe na neostrade z tym ze w nowej mam jeszcze telefon(Neofon) czyli Neostrada + Neofon to było dokładnie wczoraj (nie mineły 48 h) podłączyłem nowy modem od orange liveboxa 2.0 internet działa dobrze .. telefon podłaczyłem rozdzielaczem sygnału z mikrofiltrem od telefonu do modemu wejscia ADSL ..diody które swiecą sie na zielono to pierwsze 3 (zasilanie internet i słuchawka) 4 czasem mryga (kabel ethernet) wifi swieci sie na zielono jako 5 w kolejnosci.. mimo swiecenia sie diody ze słuchawką brak sygnału w telefonie stacjonarnym..
    Mój telefon stacjonarny posiada wybieranie tonowe (zawsze było takie ustawione)
    na stronie orange.pl jest filmik jak zainstalowac telefon hd tam jest że telefon nie łaczy sie tym rozdzielaczem sygnału z modemem .. no ale mi z telefonu wychodzi kabel RJ11 , a na filmie wchodzi do modemu wejsciem(oznaczonym słuchawką) takim jak na ethernet.. czyli pisząc poprostu kabel rj11 nie wchodzi do tego gniazdka.
    Hmn.. ale na instrukcji załaczonej do modemu pisze jak byk że moge sobie telefon podłaczyć tak jak wczesniej miałem rozdzielaczem sygnału i mikrofiltrem... pani powiedziała w salonie ze telefon moze nie działac jesli nie bedzie zasilania .. no dobra modem posaida zasilacz wiec jesli bedzie uruchomiony to telefon powinnien działac , no ale wpadłem na pomysł że może rzeczywiscie telefon potrzebuje dodatkowego zasilania wziałem stary zasilacz od modemu i podłaczyłem nim telefon , nadal nic sygnału nie ma tylko słychać jak wybieram numer (ale to już telefon ma taka opcje ze pika jak sie wybiera jakas cyfre numeru)..
    Nie wiem Co zrobić teraz? czy moze jest jakiś kabel do telefonu który ma dwie rózne koncówki tak zeby sie połaczyć z modemem bezposrednio z telefonu a nie przez rozdzielacz sygnału do tego wejscia z słuchawka?? czy moze zostawić bo jest ok podłaczone i czekac jeszcze z jeden dzien??( no ale dziwne bo internet tego samego dnia został zwiekszony do 10 mb wiec chyba usługa została aktywowana)
    Mało tego na stronie nie moge sie zalogować bo zapomniałem hasła a gdy klikam przypomnij pisze że wpisuje źły login chociaz na umowie go mam w sekcji Dane do zarzadzania usługami na infolini i portalu www.orange .pl (nie mam właczonego cabslocka , wpisywałem 10 razy zawsze wyskakiwał bład..) chciałem tam sprawdzić stan własnie połaczenia telefonicznego ..
    Jestem Zielony pierwszy raz mam ten modem .. napsizcie mi co robie źle ..

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (29.09.2012, 11:55)

    heh problem rozwiązany .. trzeba albo kupić telefon Voip (ja mam zwykły anlogowy z kablem RJ11) albo Bramke Voip która umożliwia przejscie z Kabla RJ11 na kabel taki jaki jest w telefonach Voip czyli RJ45(Ethernet taki jak podłącza sie do komputera) szkoda tylko ze pani w salonie o tym mnie nie poinformowała a w instrukcji której sa podane dwa sposoby  podłączenia telefonu nie widnieje informacja że przy podłączeniu z rozdzielaczem sygnału i mikrofiltrem będzie działac tylko internet, a telefon stacjonarny już nie.. no cóż takie informacje powinny byc podane..teraz lece do sklepu kupić bramke void.
    Dla tych co nie wiedzą co to telefon Voip lub Bramka Voip , informacje na ich temat mozna znaleźc wpisując nazwy w google i i poczytać na wikipedi 

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (01.10.2012, 17:19)

    to jest odpowiedź na post:

    heh problem rozwiązany .. trzeba albo kupić telefon Voip (ja mam zwykły anlogowy z kablem RJ11) albo Bramke Voip która umożliwia przejscie z Kabla RJ11 na kabel taki jaki jest w telefonach Voip czyli RJ45(Ethernet taki jak podłącza sie do komputera) szkoda tylko ze pani w salonie o tym mnie nie poinformowała a w instrukcji której sa podane dwa sposoby  podłączenia telefonu nie widnieje informacja że przy podłączeniu z rozdzielaczem sygnału i mikrofiltrem będzie działac tylko internet, a telefon stacjonarny już nie.. no cóż takie informacje powinny byc podane..teraz lece do sklepu kupić bramke void.
    Dla tych co nie wiedzą co to telefon Voip lub Bramka Voip , informacje na ich temat mozna znaleźc wpisując nazwy w google i i poczytać na wikipedi 


    Nie do końca się z tobą zgodzę, owszem twoja konfiguracja będzie działał ale jest niepotrzebna. W liveboxie 2.0, masz już wbudowana bramkę VoIP, a do tego wejscia oznaczonego słuchawka i 1 lub 2 (niebieski i fioletowy) można podpiąć kable RJ 11 samo wejście jest większe, ale wpina się do niego węższa końcówka bez problemów, dodatkowo podpinasz telefon bez mikrofiltra i rozdzielacza tylko sam aparat i jeśli dioda ze słuchawka świeci, a w aparacie działa prawidłowo wybieranie tonowe to powinno być wszystko ok.

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (08.10.2012, 12:35)

    brak sygnału od dwóch dni, iterwencje nie pomagają, brak informacji, brak porady, brak łączności, brak komunikacji.  Prawie  miesiąc trwa nasz koszmar po podłączeniu neostrady. Nikt nic nie wie, tylko jedna rada - włączać i wyłączać. Niechciana gimnastyka bez efektu. Całkiem głucho dwa dni. Zadnej informacji, żadnej reakcji. Oto Orange właśnie!  

  •  

    Odp: Brak sygnału w telefonie stacjorarnym (08.10.2012, 13:40)

    to jest odpowiedź na post:

    brak sygnału od dwóch dni, iterwencje nie pomagają, brak informacji, brak porady, brak łączności, brak komunikacji.  Prawie  miesiąc trwa nasz koszmar po podłączeniu neostrady. Nikt nic nie wie, tylko jedna rada - włączać i wyłączać. Niechciana gimnastyka bez efektu. Całkiem głucho dwa dni. Zadnej informacji, żadnej reakcji. Oto Orange właśnie!  


    Jeśli masz problem od miesiąca to napisz @ do moderatorów forum (podaj im dane uslugi, opisz problem i podaj link do tego tematu), widziałem ze w paru wątkach z telefonem pomogli.

aktualnie na forum znajduje się 742 gości i 17 zalogowanych użytkowników