Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Problem z RAZR! UWAGA!!!

  •  

    Problem z RAZR! UWAGA!!! (28.05.2012, 22:33)

    Witam, mam problem...jak wiekszosc nie otrzymalem karty micro sim... Co prawda w salonie mi ja wydano ale zeby zarejestrowac sie w pelni na stronie orange potrzebny jest kod puk ktory jest wysylany razem z karta ktora jak wczesniej pisalem nie dotarla...sprowadza sie to do tego ze musze wysylac kopie kopii dokumentow plus inne pierdoly aby taki kod otrzymac a wlasciwie nadac go sobie samemu, jednym slowem ŻENADA. Ale gdyby tylko to bylo moim zmartwieniem tego postu pewnie by nie bylo...problem jest powazniejszy, telefon formatowalem juz dwa razy, samoczynnie wylacza sie blokada ekranu( tzn nie ma jej wcale), przestaje dzialac przycisk "home button" jak rowniez "search button"!!!  sprawdzielem na zagranicznych forach i nie jestem sam z tym problem z tym ze porady ktore dzialaja u innych u mnie jakos nie bardzo..orange oczywiscie sie na to wypina a ja nie mam zamiaru co dwa dni formatowac telefonu! a zeby tego bylo malo to mimo ze mam wykupiony abonament za 89zlotych i 300 darmowych minut to po okolo 30 minutach i posiadaniu telefonu od 3 dni mam nadplate 6 zl!  Nastepnym razem zastanowie sie 100 razy zanim kupie telefon przez internet....

  •  

    Odp: Problem z RAZR! UWAGA!!! (02.06.2012, 00:36)

    Jak byś to napisał krócej a w punktach to by było łatwiej coś odpowiedzieć.
    Do rejestracji na stronie orange.pl nie jest wymagany PUK. Do autoryzacji na stronie orange.pl służy kod abonencki który jeśli nie jest ustalony to musisz to zrobić i tutaj nic dziwnego w tym nie ma. Co do telefonu to już tutaj tylko serwis może pomóc jeśli jest tak jak piszesz. historię połączeń, typ połączeń oraz ich koszt znajdziesz na w historii połączeń po zalogowaniu na stronie (po wcześniejszej rejestracji).

  •  

    Odp: Problem z RAZR! UWAGA!!! (20.06.2012, 21:26)

    ja dla odmiany otrzymalem micro ale nie dalo rady juz aktywowac. Pani z infolinii potrzebowala 25 minut na to zeby dowiedziec sie, ze "cos jest nie tak" ale ze aktywuja w ciagu 7 dni. Pomyslalem : nie, zalatwiam to juz drugi tydzien. Najpierw 3 razy odrzucali moj wniosek, potem kurier nie mogl do mnie trafic. Nie bede czekal ani dnia dluzej. Umowa obowiazuje od dzis (choc tu tez otrzymywalem zbierzne info) nie od momentu aktywacji sim, wiec dlaczego mam placic za cos, z czego nie moge korzystac? pojechalem do salonu. Godzina 10:12, dwie konsultantki, licznik wskazuje 011, ja mam 013. Po 1,5 godzinie (sic!!!) moja kolej (myslalem ze od czasu gdy w tpsa zaczal robic sie burdel z powodu neostrady cos sie zmienilo - i zmienilo sie, ale na gorsze - teraz maja 2x taki bajzel). Wszyscy mowia mi co innego - pani w info pyta czy nr na spolke i podaje mi jakies imie i nazwisko osoby ktorej nie znam. Mowi ze musi byc jakas pomylka. Pani konsultantka dodaje, ze tak ma byc, bo dostalem nr tymczasowy (przy przenoszeniu nr) i on kiedys tam byl na kogos takiego zarejestrowany, ale przepisza na mnie - I TU UWAGA - jak tylko firma z ktora podpisalem umowe przesla ją do ORANGE. Pytam jaka firma? firma kurierska? z głupia franc, tylko to mi przyszlo do glowy w tej sekundzie, bo zglupialem. Co sie okazuje drodzy Panstwo? oficjalny sklep internetowy orange.pl, to wcale nie orange. Podpisujac umowe via kurier, podpisalem umowe z posrednikiem sprzedajacym uslugi orange! Szkoda, ze nie mialem o tym zielonego pojecia....moglbym pisac jeszcze dlugo i moglbym zaczac od poczatku (napisze chyba jakis artykulik na ten temat bo to wola o pomste do nieba) ale powiem jedno - T-Mobile z ktorymi bylem od jakis 12 lat wkurzylo mnie tym, ze z ich winy dostalem gorszy telefon niz moglem dostac (pomylka konsultantki, zamaist oferty z telefonami na abonament wart 150 zl pokazala mi takie za 75 zl - czyli drozsze). Po miesiacu negocjacji i otrzymywaniu zupelnie rozbieznych infromacji (nie da sie tego zrobic przeciwko da sie - nie ma najmniejszego problemu) otrzymalem telefon taki, jaki chcialem + przeprosiny. Szkoda tylko, ze ktos kto przygotowywal Aneks do umowy (aneks o zmiane apratu telefonicznego) dolozyl mi miesiac do okresu umowy (z 24 m-cy zrobilo sie 25 m-c) nie informujac mnie o tym. Fakt - podpisalem, moglem zwrocic na to uwage. Bylem pewien ze zmiana dotyczyla tylko apratu - nie okresu trwania uslugi. Gdy sie zorientowalem poprosilem ich uprzejmie o korekte na poprzednia date. Bez skutecznie. Obrazilem sie i postanowilem przeniesc nr do Orange. Bujam sie z nimi od miesiaca i juz zaczynam miec ich dosyc i tesknic do T-Mobile.

aktualnie na forum znajduje się 613 gości i 35 zalogowanych użytkowników