Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Play i przelew

  •  

    Play i przelew (26.05.2012, 10:50)

    Mam tel. z play i chciałbym się połączyć z biurem obsługi indywidualnego klienta. Niestety dzwoniąc słyszę, że z tego operatora nie wykonam telefonu do 801505505. Pytam się jak mogę się skontaktować z w/w biurem ?

    ps

    Ile trwa przelew z banku do banku ? Chodzi mi o to, że 3 dni temu wykonałem przelew żeby opłacić fakturę, ponieważ internet przestał działać, tylko orange.pl się ładuje więc stwierdziłem, że czas zapłacić fakturkę. Lecz wciąż na orange.pl mam komunikat, że faktura nie została opłacona.

  •  

    Odp: Play i przelew (26.05.2012, 13:31)

    W sprawach windykacyjnych skontaktuj się z numerem 800 560 560 - infolinia windykacyjna, potwierdzenia wpłaty za rachunki telefoniczne lub odwiedź najbliższy Salon. 

  •  

    Odp: Play i przelew (27.05.2012, 03:50)

    a z 800 się połączy, skoro 801 Play mu blokuje? ;)
    I ja mam daleeeko do salonu, dlatego wolałem abonament Start na telefon, wyłącznie przeznaczony do połączeń z BOK i pomocą techniczną TP (sorry, Orange). I niestety przydaje się. Swoją drogą brak numeru dla komórek dla klientów TP świadczy tylko o błędach organizacyjnych szefostwa. Gorzej byłoby, gdyby wzorem innych "dobrze myślących" firm (jak np. "telewizja na kartę"), BOK miał numer zaczynający się od "7".

aktualnie na forum znajduje się 1037 gości i 30 zalogowanych użytkowników