Menu główne

Komunikatzwiń

Możecie już teraz zobaczyć, co szykujemy - odwiedźcie stronę

Nasz.Orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

mój profil na forum

  • ilość punktów:1576
  • ilość rozpoczętych wątków:17
  • ilość odpowiedzi:2985
  • Odp: Strefa domowa (2016-05-26 19:31 w wątku Strefa domowa )

    to jest odpowiedź na post:

    Tam jest tylko jak aktywować a nie ma nic o tym jak sprawdzić ile zostało. 


    Bo nie mam tylko ile zostało wykorzystałeś a jak masz wątpliwości proponuje kontakt z infolinia 
  • Odp: Rezygnacja z dodatkowego pakietu (2016-05-26 19:21 w wątku Rezygnacja z dodatkowego pakietu)

    to jest odpowiedź na post:

    Przepraszam że tak zamotałem ale chodzi mi o to czy umowa z nc + podpisana np. 2 miesiące później, po podpisaniu umowy o telewizję z pakietem podstawowym kończy się w tym samym czasie .Czy np kończy się te dwa miesiące póżniej


    Masz wszystko napisane w umowie i regulaminie a jak  masz jakieś wątpliwości to proponuje kontakt z infolinia lub salonem Orange bez podania jak promocja to ciężko jest odpowiedzieć na twoje pytanie
  • Odp: Strefa domowa (2016-05-26 17:46 w wątku Strefa domowa )

    to jest odpowiedź na post:

    Dzisiaj aktywowałem strefę domowa. Gdzie można sprawdzić ile zostało jeszcze pakietu z strefy domowej.?nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji 


    Zobacz tutaj
  • Odp: Brak dzwieku po restarcie (2016-05-26 08:43 w wątku Brak dzwieku po restarcie)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam, po restarcie decodera i live boxa jest tylko obraz tv, brak fonii, co może być przyczyną?


    Przyczyn może być wiele jak jest podłączony dekoder z TV (HDMI czy EURO)?
  • Odp: Reduta Warszawa (2016-05-25 21:21 w wątku Reduta Warszawa)

    to jest odpowiedź na post:

    Telefon nówka sztuka kupiona ok. 7 miesięcy temu samsung galaxy S5 ale z tego co kojarzę tego telefonu brak na magazynie orange. Ale nawet to nie usprawiedliwia ich postępowania z klientem. Jak można przetrzymywać miesiąc telefon i nawet nie dać zastępczego. Nigdy więcej orange bo tu tylko problemy i olewanie klienta 


    Tylko Samsung ma 3 dni na naprawę jak widać problem jest po stronie Orange  szkoda ze nie zaniosłeś na Chmielna czy Postępu