kontakt

określ temat kontaktu z Orange

Poznaj ofertę Orange dla nowych i stałych Klientów - 801 234 567

 


W sprawie obsługi lub płatności dla istniejących usług skorzystaj z rozwiązań podanych poniżej

Klienci usług mobilnych

Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego

*600 - z telefonu komórkowego Orange

510 600 600 - w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego

+48 510 600 600 - z zagranicy

(22) 588 78 83 - faks

e-mail: bok.dla.firm@orange.com

 

rozwiąż sprawę samodzielnie

Orange On-line- informacja o usługach i płatnościach, samodzielne zarządzanie usługami

*500 - informacja o usługach i płatnościach, samodzielne zarządzanie usługami, doładowania

*200 - automatyczna informacja o ilości pozostałych minut do wykorzystania w ramach abonamentu


adres do korespondencji

w sprawach dotyczących klientów


Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

prosimy o umieszczanie na korespondencji kierowanej
do nas numeru konta klienta oraz numeru telefonu - znacznie przyspieszy to odpowiedź

 

Klienci usług stacjonarnych

Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego

801 600 006 - informacje dotyczące Twoich rozliczeń, zamawianie i modyfikacja usług, zgłoszenie reklamacji/uszkodzenia, sprawdzenie statusu zgłoszenia /zamówienia

 

rozwiąż sprawę samodzielnie

Orange On-line - informacja o płatnościach, połączeniach, zgłoszeniach, usługach oraz możliwość ich modyfikacji

*200 lub 801200222 - Automatyczny Serwis Informacyjny , umożliwia łatwe i szybkie uzyskanie informacji o płatnościach, saldzie i fakturach

Info SMS 6505 - zarządzanie i informacje o koncie abonenckim sprawdź szczegóły (w ramach usługi Info SMS 6505 Orange nie pobiera opłat. Jedyny koszt to cena wysłania standardowego SMS zgodnie z cennikiem operatora sieci komórkowej. Usługa Info SMS dostępna jest z sieci Orange, Plus, T-Mobile oraz Play)

adres do korespondencji

w sprawach dotyczących klientów

Orange Polska S.A
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

prosimy o umieszczanie na korespondencji kierowanej do nas numeru konta klienta oraz numeru telefonu - znacznie przyspieszy