Firma działa od września 1999 roku. Początkowo pod nazwa TP Internet oferowała nowoczesne, zintegrowane rozwiązania internetowe zarówno na rzecz Grupy Telekomunikacji Polskiej jak i klientów zewnętrznych. W 2009 roku spółka zmieniła nazwę z TP Internet na Contact Center.

Zgodnie z nowo obraną strategią koncentruje swoją działalność na realizacji kampanii dla Klientów spoza Orange Polska. Spółka specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, organizacji i obsługi konkursów oraz programów lojalnościowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Dzięki rozbudowanej technologii i wieloletniemu doświadczeniu obsługa kontaktów przebiega poprzez wszystkie kanały komunikacji, m.in. takie jak telefon, Internet, e-mail, SMS, IVR, fax, VOIP.

Spółka jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Od 2010 roku nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies).

Więcej informacji na stronie: www.contactcenter.pl