Untitled Document
  • 1. Co to jest usługa Orange Cloud?

    Orange Cloud to usługa przestrzeni dyskowej w chmurze dzięki czemu zamieszczone na niej pliki (dowolne) można przechowywać, otwierać, przesyłać, dzielić się z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu w każdej chwili. Orange Cloud daje też możliwość back-upu zarówno kontaktów jak i pozostałych plików. Nawet po zmianie telefonu lub jakichkolwiek incydentach uszkodzenia sprzętów Twoje dane będą bezpieczne .

  • 2. Jak aktywować usługę Orange Cloud?

    Wejdź na stronę www.orange.pl/cloud , zaloguj się do swojego konta orange.pl i aktywuj usługę. Następnie korzystaj z usługi poprzez aplikacje na telefon, tablet (poprzez sklep z aplikacjami Google Play/App Store) lub na komputer lub poprzez przeglądarkę poprzez cloud.orange.pl

  • 3. Ile darmowych GB mi przysługuje?

    Klientom na kartę, klientom usług stacjonarnych (z wyłączeniem Neostrady) oraz klientom bez kontraktu przysługuje 1GB darmowej przestrzeni dyskowej. Klientom abonamentowym usług mobilnych (zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym telefonii komórkowej i internetu mobilnego) oraz klientom Neostrady, w tym Neostrady w pakietach, przysługuje aż 30GB darmowej przestrzeni.

  • 4. Zainstalowałem aplikację Orange Cloud na telefonie. Dlaczego nie mogę się zalogować – posiadam już konto na orange.pl

    Aby móc korzystać z usługi Orange Cloud należy wcześniej aktywować usługę na stronie www.orange.pl/cloud. Dopiero po włączeniu usługi można będzie zalogować się do aplikacji na urządzenia mobilne i aplikację na komputer.

  • 5. Jak kupić pakiety płatne?

    Zaloguj się na orange.pl/cloud i wejdź w "pakiety płatne" widoczne w prawym górnym rogu ekranu. Stamtąd dobierz już właściwy dla siebie pakiet. Koszt pakietu zostanie doliczony do faktury. Możesz także aktywować pakiety płatne logując się do swojego konta na orange.pl , wejdź w "moje usługi", a następnie wybierz Orange Cloud. W przypadku klientów prepaid, aktywacja pakietów płatnych będzie wymagała środków na koncie w wysokości ceny pakietu. Pobranie środków na przedłużanie pakietu będzie ponawiana automatycznie co miesiąc.

  • 6. Jak płacić za pakiety płatne?

    Dla klientów abonamentowych koszt pakietu płatnego będzie doliczany do rachunku (co miesiąc) do momentu w którym klient sam nie zdezaktywuje usługi na orange.pl/cloud W przypadku klientów prepaid, aktywacja pakietów płatnych będzie wymagała środków na koncie w wysokości ceny pakietu. Pobranie środków na przedłużanie pakietu będzie ponawiane co miesiąc.

  • 7. Jak i gdzie się logować?

    Do usługi możesz się zalogować zarówno z aplikacji smartfonowej, komputerowej jak i za pomocą standardowej przeglądarki na stronie cloud.orange.pl

  • 8. Zainstalowałem aplikację na komputer (z systemem Windows) i nie widzę swoich dotychczasowych plików w folderze Orange Cloud.

    W menu Start znajduje się ikona Orange Cloud. Kliknij na nią lewym przyciskiem i wybierz "zmień preferencje". Następnie w poszczególnych zakładkach (obrazy, filmy, pliki) zaznacz "Automatyczne pobieranie do Orange Cloud". Jeśli chcesz pobrać do Orange Cloud jakiś wybrany swój folder – wybierz go w tym samym miejscu.

  • 9. Jak dodać nowe treści w chmurze poprzez aplikacje mobilną Orange Cloud?

    Kliknij przycisk "+" w głównym ekranie aplikacji i wybierz plik który chcesz dodać. W zależności od tego jaki plik wybierzesz (zdjęcia, muzyka itd.) zawartość wyświetli się w specjalnej sekcji (muzyka, filmy, pliki itd.). Następnie możesz dodawać kolejne pliki poprzez menu "zdjęcia", "wideo", "muzyka" lub "pliki" naciśnij przycisk "+". Aplikacja rozpozna gdzie jesteś i wyświetli zawartość którą można bezpośrednio przesłać.

  • 10. Jak mogę sprawdzić czy aplikacja synchronizuje zawartość telefonu?

    Możesz wybrać sposób synchronizacji: automatyczny, Wi-Fi i sieci komórkowej lub tylko Wi-Fi lub tylko ręcznie. Jeśli zdecydujesz się na automatyczną synchronizację i zrobisz nowe zdjęcie telefonem, na ekranie pojawi się ikona w górnym pasku "Aktualizuj ON". Po synchronizacji pojawi się nowa zawartość w usłudze Orange Cloud dla każdej kategorii w postaci ikon.

  • 11. Czy i jak mogę usunąć moje konto Cloud Orange?

    Możesz wyłączyć usługę Orange Cloud w każdej chwili. Jeśli chcesz usunąć całe konto wejdź na orange.pl/cloud i dezaktywuj usługę. Jeśli natomiast chcesz zrezygnować z płatnego pakietu, zaloguj się na orange.pl, wejdź "moje usługi" i w lewym menu wybierz "usługi". Następnie dezaktywuj wybrany pakiet.

  • 12. Czy mogę automatycznie synchronizować tylko zdjęcia?

    Tak, można automatycznie lub ręcznie zsynchronizować tylko określoną kategorię wyboru. Aby ustawić synchronizację idź do menu, wybierz "Ustawienia" i wybrać odpowiednią kategorię i sposób synchronizacji. Jeśli włączysz daną kategorię synchronizacji, będziesz mógł przeglądać zawartość zapisane w telefonie lub tablecie Ci w Orange Cloud.

  • 13. Jak mogę mieć więcej przestrzeni dyskowej w chmurze Orange?

    Możesz powiększyć swoją przestrzeń dyskową poprzez pakiety płatne. Taką możliwość mają klienci telefonii komórkowej i internetu mobilnego (zarówno na kartę jak i abonament). Aby dokupić pakiet płatny zaloguj się na orange.pl i wejdź w "moje usługi" i w lewym menu wybierz "usługi". Z tamtą wybierz Orange Cloud a tam dobierz już właściwy dla siebie pakiet. Dla klientów z abonamentem koszt pakietu zostanie doliczony do faktury. W przypadku klientów na kartę, aktywacja pakietów płatnych będzie wymagała środków na koncie w wysokości ceny pakietu. Pobranie środków na przedłużanie pakietu będzie ponawiane co miesiąc.

  • 14. Jak można używać usługi Orange Cloud na telefonie?

    Aby używać aplikację na telefonie należy ściągnąć i zainstalować ze sklepu z aplikacjami Google Play aplikację Orange Cloud (dot. systemów Android) lub App Store (dot. systemów iOS). Następnie ją uruchomić i zalogować się loginem i hasłem konta założonego na orange.pl

  • 15. Jak zainstalować aplikację Orange Cloud?

    Jeśli chcesz zainstalować aplikację w telefonie komórkowym, wyszukaj w swoim sklepie z aplikacjami usługę "Orange Cloud" (dot. systemów Android oraz iOS) a następnie ją zainstaluj. Jeśli chcesz zainstalować aplikację na komputer, wejdź na cloud.orange.pl i pobierz aplikację. Aplikację na komputer dostępne są tylko dla systemów operacyjnych Windows i Mac OS. Po instalacji, należy użyć uwierzytelnianie nazwy użytkownika i hasła Orange Cloud z konta założonego na orange.pl

  • 16. Co oznacza chmurka przy zdjęciu na telefonie

    Jest to rozróżnienie plików które są również na pamięci telefonu, a które są tylko w "chmurze". Chmurka oznacza, że plik jest tylko w "chmurze".

  • 17. Czy jeśli mam dwie lub więcej usługi w Orange, czy mam większą przestrzeń dyskową w Orange Cloud?

    Niestety nie. W przypadku jeśli jeden klient ma kilka usług w Orange, do każdej usług może założyć osobne konto na www.orange.pl i wtedy kilka kont w Orange Cloud. W zależności od tego, którym loginem i hasłem się zaloguje przy procesie aktywacji usługi Orange Cloud, do tej usługi zostanie przypisane. Przykładowo klient ma telefon komórkowy na abonament i Neostradę. Jeśli klient zaloguje się na www.orange.pl loginem i hasłem ze swojego telefonu komórkowego, następnie wejdzie na orange.pl/cloud i aktywuje usługę, zostanie mu aktywowane Orange Cloud z 30GB.

  • 18. Dotychczas posiadałem usługę telefonii stacjonarnej na której aktywowałem usługę Orange Cloud (mam 1GB). Dokupiłem Neostradę, dlaczego darmowa przestrzeń dyskowa się nie zwiększyła?

    Zgodnie z regulaminem paragrafu 8, punkt 4 - Klient 1GB (czyli m.in. klient usługi telefonu stacjonarnego bez Neostrady) który aktywował/dokupił usługę Neostrada (świadczoną także w ofertach pakietowych np. Pakiet usług Internet z Usługą TV i Telefonią Internetową, dostęp do Internetu i Neofon, usługa neostrada + usługa tv) nie zostanie automatycznie zaktualizowany do Klienta 30GB. W takiej sytuacji Klient może skasować jedno konto 1 Gb a potem założyć nowe związane z Neostradą i wtedy dostanie 30GB.